Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Navštívenka / Kavárna ČEKÁRNA



                                            Na nic nečekej…….a běž do Čekárny …..!!!!


  Slovo Čekárna ve mně vyvolává vzpomínky. V téhle modré budce jsem jako malá holčička čekala každý pátek na příjezd autobusu. Jela jsem na víkend ke své milované babičce. Nečekala jsem tam ráda. Plechová bouda smrděla a jízdní řády  byli nečitelné. Další asociací kterou  ve mně slovo čekárna vyvolává je čekárna u dveří lékaře. Nesnáším ty divné chodby plné nemocných lidí a vůbec nesnáším na něco čekat. Když vidím před sebou dva lidi je to pro mně fronta a já se prostě do ní řadit nebudu. 

Ale všechno se mění a léta běží. Najednou se v Praze vyskytla pojízdná kavárna s názvem Čekárna. 
Je krásná, úplně jiná, milá a laskavá, barevná a chutná. A pozor nebyla tam fronta. Jsem od přírody zvědavá a tak jsem bez fronty navštívila Čekárnu ve které se nečeká.




  Kavárna je to mobilní a mění svá stanoviště. Ale i tak už má svůj pevný jízdní řád. Své pravidelné místo má na farmářském trhu na Kubánském náměstí, Praha 10 (http://www.farmarsketrziste.cz/kuban). Za pultem najdete milou obsluhu s naprosto vynikající kávou, domácími moučníky a dezerty.
V nabídce kavárny je velmi slušný výběr domácích ledových čajů, limonád  a také kvalitní víno. Druhy kávy se pravidelně obměňují. Vždy ochutnáte kávu čerstvou a kvalitní, kterou  si můžete koupit s sebou domů. Čekárna připravuje kávu z kavárny Pražírna (http://bistrosezona.blogspot.cz/2013/10/navstivenka.html).




Nechcete stát frontu a chcete si užít atmosferu farmářských trhů ? Posaďte se v Čekárně. Vychutnejte si nejlepší kávu široko daleko, zakousněte se do domácího koláčku a budete se cítit báječně !


Dejte si tu rande, schůzku s přáteli a hezky si tu odpočiňte, protože tady Vám nic neujede.


Bistro Sezóna doporučuje a dává palce nahoru !


Veškerý pohyb kavárny sledujte na:

https://www.facebook.com/kavarnacekarna?fref=ts









Komentáře

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky