Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

U Svatého pole


  Dnes jsem obědvala v restauraci, která mi po dlouhé době udělala radost.  U Svatého pole v Klecanech.
  Mám trochu výhrady k interieru a venkovní výzdobě ale když se budete soustředit na obsluhu a kvalitu jídla zapomenete, že nejste třeba v horské chatě. Protože já si při vstupu připadala jako v horské boudě kam jsem si přišla zout lyžáky a dát si grog. Kostkované závěsy,  ubrousky a dřevěný interier mi prostě připoměl lyžovačku. Ale pozor uvnitř je vyškolený, milý a velmi pozorný personál. Jídlo vaří z česrtvých surovin a výběr je napsaný na několika tabulích nad barem. Pečou si vlastní kváskový chléb a báječné houstičky. Chleb voněl tak, že jsem si ho koupila domů  (25,-Kč/bochník) a už z něj nic nezbylo. K obědu jsem si objednala: hrachovou polévku, smaženou jelení kýtu s bramborovou kaši.  Porce byla velká podávaná na nahřátých talířích. A jídlo chutnalo velmi domácky. Káva podávaná s vodou na tácku jako v nějaké lepší kavárně. Aniž bychom si objednali dostali jsme předkrm pozornost podniku - krásně vydušené vepřové maso na cibulce  s plátkem chleba chutnalo jako paštička. Ke kávě nám byl nabídnut dezert. Nevybrala jsem žádný a přesto mi byl naservírován krásný domácí čokoládový lanýž opět jako pozornost podniku. K dispozici jsou k prohlížení kuchařky od vydavatelství Slovart takže než vám přinesou jídlo což bylo opravdu za chvilku můžete snít o italských, španělských nebo francouzských dobrotách. Personál se snaží vyhovět každému přání a ještě si s vámi ochotně popovídá o receptech. Ani se mi nechtělo odejít a určitě se tam brzy vrátím. Dle sdělení personálu se tato restaurace bude v nejbližších dnech stěhovat do nových prostor v Klecanech tak nezbývá než věřit že změnu dozná i interier podniku a kuchyně zůstane nadále v takové kvalitě. Dávám palec nahoru ! 



http://www.svate-pole.cz

Komentáře

  1. Restauraci U Svatého pole znám a mohu jen potvrdit, že jídlo je výborné a obsluha milá a ochotná. Co se výzdoby týče, tak nemohu souhlasit. Podle mého názoru restaurace působí velice útulně a já např. mám dřevěný interiér velice ráda. Naopak si myslím, že se hodí k okolí a je to mnohem lepší než některé rádoby luxusní restaurace, kde vše působí studeně a neosobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, ze o vkusu a zařízení interiéru můžeme vest spory ! Každy máme přece jiný názor ! Ja mám rada kdyz k tak dobrému jídlu působí interiér jako francouzsky venkov . Dulezite je, ze se shodneme na kvalitě jídla , s pozdravem Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Na základě doporučení jsem do restaurace U svatého pole také zamířil. Našel jsem je na nové adrese, přímo na náměstí v Klecanech. Původní diskutovaný interiér nemohu hodnotit, uvnitř vypadá restaurace celkem pěkně, klasická venkovská restaurace. Zahrádka trochu stísněná vedle betonové zdi, ale při včerejším počasí jsem za ni byl i tak rád. Na zahrádce sedělo docela dost hostů, většina ale popíjela jen pivo, takže jsem neměl možnost posoudit, jak vypadají nabízená jídla, abych se před objednávkou nějak inspiroval a objednal jsem si tedy z jídelního lístku.
    Bohuže u jídla jsem byl dost zklamaný. Nevím zda se přestěhováním vyměnil i personál nebo majitel, ale kvalita byla spíše špatná. Dal jsem si džbánek vína, chtěl jsem suché rozlévané víno, obsluha mi doporučila že mají výborné suché Chardoney, že v restauraci funguje i vinotéka, že si moho případně koupit víno sebou - klasické sudové stáčené do PET lahví. Víno mělo sice trochu perlinku, ale jinak bylo celkem dobré.
    S jídlem to už bylo výrazně horší, Ceasar salát byl dobře ochucený a nezklamal, zelenina čerstvá, ale maso ktéré jsem si k němu objednal už zřejmě nebylo nejčerstvější a tak jsem ho raději ani nedojedl.
    Na závěr přišlo ještě další překvapení při placení. Na účtence bylo víno účtované místo objednaného moravského rozlévaného vína 0,5 litru za 79 Kč, tak na účtence bylo účtováno 5x0,1 dcl po 39 Kč, tj za 195 Kč. Při upozornění obsluhy na chybu mi vysvětlili, že to není omyl, že jsem měl objednané tohle dražší víno z jejich nabídky.
    Celkový dejem tedy - U svatého pole v Klecanech už tedy znovu navštívit nemusím.
    Karel Nový


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice děkuji za Váš názor a mrzí mně, že Vaše návštěva U svatého pole nedopadla tak dobře jako ta moje. V nových prostorách jsem ještě nebyla takže nemohu posoudit případné změny v kvalitě jídla. Nicméně na základě Vašich postřehů se tam brzy vypravím na výzvědy a dám Vám vědět jak to dopadlo.
      S Pozdravem Martina

      Vymazat
  4. Vypadá to teda velice lákavě. Něco podobného jsem si nedávno objednal do práce k obědu a bylo to teda fakt mňamka. Občas se prostě cítím rozmařile a potřebuju něco sladkého na nervy. A jelikož nám chodí do práce káva do firem od profi pražírny, tak jsou to vždycky takové super chvíle, kdy si to fakt užívám. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky