Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Krém na ruce


Máčení rukou, omývání ovoce, zeleniny, úklid kuchyně a konečně i studené venkovní počasí není moc fajn pro naše pracovité ručičky. Mám pro vás řešení, které si uvaříte ve vodné lázni. Vyzkoušela jsem domácí krém na ruce. Používám ho denně a výsledky se dostavují jen se musíte trošku rozběhnout pro ingredience a předem si opatřit malé kelímky s víčkem nebo malé skleničky na uchování krému.

Ingredience:

4 lžíce madlového oleje ( já mám Saloos)
4 lžíce kokosového oleje ( mám  bio z D&M)
3 lžíce vloček včelího vosku (lze vynechat)
6 lžic glycerinu (koupíte v lékárně)
6 lžice Levandulového esenciálního oleje (prodejny Horoskop)

Připravte si vodní lázeň, zahřejte a do kastrůlku dejte mandlový a kokosový olej a vosk.
Vše rozpusťte a dobře zamíchejte. Po kapkách přilévejte glycerin. Odstavte ze zdroje tepla a míchejte.
Chvíli to trvá než směs začne houstnout.  Na závěr přidejte levandulovou esenci.
Pokud vynecháte včelí vosk ztuhne směs až za několik hodin a staně se z ní spíše olejová emulze. Uchovávejte v chladu. Používejte podle potřeby několikrát denně. Působí velmi rychle, krásně voní a lze jej používat nejen na ruce ale i na suchá chodidla (paty). Závěrečnou vůni si můžete měnit podle chuti. Krém bude krásně vonět s esencí lemongrass.

Zkuste tuhle domácí  APATYKU je to zábava a znáte obsah toho čím si pěstíte Vaši pokožku.










Komentáře

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky