Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Navštívenka : Japonská řemeslná pekárna


    Dnes byl otevřen nový podnik Japonská řemeslná pekárna . Všechen pekařský sortiment se zde prý vyrábí z vlastního kvásku. Ráno jsem pročetla nabídku na: http://hotarubakery.com a čekala jsem názvy v japonštině a nabídku pečiva o kterém jsem nikdy neslyšela. K mému údivu jsem v nabídce našla : quiche, chleby, toastový chléb, pizzu ....ale i méně známé názvy pečiva jako třeba Kunini. Nicméně zvědavost mi nedala a odpoledne jsem nakoukla do malinkého velmi stroze zařízeného ale voňavého pekařství. Za pultem stál velmi úslužný pekař v úhledném rondonu a v kuchařské čepici. Mluvil velmi špatně česky. Zboží v nabídce už bylo málo. Přesto jsem si vybrala: baguette větvičku a fougasse. Omlouvám se za fotky ale doma jsem nestihla lepší obrázky neb se nákup snědl prakticky v okamžiku. Těsto je velmi vláčné a chutné. Ceny velmi příznivé. Minulou sobotu jsem ochutnala fougasse od pekařky na trhu na Náplavce a byl tvrdý a dost nechutný, tenhle byl báječný a vláčný.  Určitě  by vydržel bez problémů i do druhého dne. Každý druh jsem dostala zabalený v celofánovém sáčku a celý nákup v papírové tašce s logem podniku.  Doufám, že se mi podaří ochutnat příště  více druhů pečiva. Každopádně držím palce a přeji spokojené zákazníky.       
   Otevírací dobu  podniku  7 - 19.00 neberte vážně. Pekař peče všechno sám a pro zákazníky je k dispozici od  12.00 do 17.00 od pondělí do pátku.             

           Baguette větvička                          


                                                                                          Fougasse plný černých oliv
                     
                                   
                                            









 papírová taška s logem podniku





Komentáře

  1. Ja taky pred par dni zasel do te pekarny a mne
    uviatala tam mlada japonka-majielka ktera uctive
    doporucila mne ochutnat japonske sladkosti-
    Melon pan-chlebicek s cajovym testem
    a An pan-chlebicek s azuki(cervene fazole)
    moc se mi tam libilo!vrele doporucuji (:

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jste měl štěstí. Já tam asi chodím pozdě buď už mají málo zboží nebo zavřeno. Ale budu to stále zkoušet moc jejich výrobky chutnají. Zdravím Martina

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky