Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Rychlý průlet Smíchovem

  Čas rychle ubíhá a svět kolem nás se mění. Každou chvíli mi někdo z přátel hlásí novinky co se děje na Smíchově.  Smíchov byl mým domovem po dlouhá léta a stále tam tak nějak patřím a cítím se tam jako ryba ve vodě. Tak jsem provedla rychlý průlet tepnou zvanou Štefánikova ulice. 

  První hlášení přišlo o obchodě s makronkami Nos macarons (http://www.facebook.com/NosMacaronsBoutique) je to malý obchůdek se zbožím které vlétlo do čech z krásné Francie a  pomalu  začíná  zaplavovat  Prahu  a mnoho  lidí  je  zkouší  péct  doma. Makronky báječný sladký    pamlsek a stěžejní produkt nového obchodu. Prodejna je maličká s prodejním pultem, který  nabízí mnoho  druhů   této   sladkosti.  Obchod lehce přehlédnete nemá výlohu. Nápad je to jistě dobrý  jen mi prostě chybí ten francouzský   šmrnc. Mimo  makronky  prodejna  nabízí  podivné  tvary svíček což se mi už vůbec nelíbí. Zájemců o sladké potěšení je zřejmě  dost a  tak  si na sebe obchůdek asi vydělá dokud budou přicházet nový zákazníci kteří ještě neměli  štěstí   se  s makronkami seznámit. Část makronek pro tento obchod peče Iveta Fabešová.


  Můj zájem také vzbudilo nové bistro Food Love. Každý z mých přátel má na tento rodinný, která provozují tři ženy  podnik jiný názor. Malé bistro kde je kolem poledne plno a vše co si objednáte si můžete vzít s sebou. Výborný nápad, domácí kuchyně. Ale zklamání z obsluhy která mi nedokázala nic nabídnout a nevěděla jakou mají kávu. Třikrát mi slečna za pultem řekla, že dobrou brazilskou! Tak jsem si připadala jako ve filmu Kulový blesk a jako takový jsem i z bistra vyletěla. Před vchodem se válí mnoho nedopalků a interiér by potřeboval doladit . Uvnitř se hromadí zákazníci ale majitelky sedí u stolečku a horečně řeší problémy dne. Znají se spoustu let a ještě si všechno nestihly povědět.Přesto mají dobře našlápnuto a časem určitě vše zprofesionalizují a bude to fajn bistro na rychlý domácí oběd.


A teď velká smíchovská paráda ! http://www.facebook.com/lahudkarstvisvacek
Lahůdkářství Sváček. Začal malým obchodem na Budějovické, později dalším ve Štefánikově ulici a nyní ve stejné ulici v místě kde byla velká drogerie Teta vzniklo parádní Lahůdkářství. Uvnitř to voní a prodejní pult je nacpaný k prasknutí delikatesami. Vyškolený personál nabízí uzeniny, sýry, víno, těstoviny a množství pochutin. V prodejně se nachází i vinotéka. Říkáte si, že si tady koupíte třeba jen pastu ale domů si nesete o 10 věcí víc ani nevíte jak se vám dostaly do tašky. Prodavači s vámi komunikují což se z obchodů vytratilo a hlavně jim to uvěříte mluví o zboží jako by ho sami vyrobili.

Opustila jsem Sváčkovo království a moje frankofilní srdce poskočilo když jsem uviděla  
 nápis  ...................................Boucherie Francaise ! Štefánikova 46 .......Ale po vstupu do obchodu mi naděje pohasli. Prodavač nezná zboží které nabízí francouzské řeznictví a maso v chladícím pultě vypadalo velmi olezle. Tak nějak neútulno tam bylo. Škoda velká škoda a ve zboží spousta peněz a ani jeden zákazník. Dobrý nápad ale špatný management.
Tím můj výlet po pražském Smíchově skončil. Po neděli se otevře cosi u Camilla a mojí zastávkou bude La Boucherie Moderne v Zubatého ulici. Hodně se toho změnilo. Něco je moc prima něco horší něco celkem k ničemu. To je život a každý máme jiný názor. Dejte  vědět kde jste byli Vy a co Vám chutnalo .



Komentáře

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky