Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Smažený květák po pařížsku podle receptu Jaromíra Trejbala


Vím, že nyní není sezona čerstvého květáku i přesto jsem si ho troufla koupit a zkusit tenhle recept podle Jaromíra Trejbala . K mému úžasu všechno klaplo a vznikla super chutná večeře po které se zaprášilo.
Ingredience :
1 květák
3 lžíce oleje
1 lžíce sekané petrželky
4 vejce
4 lžíce hladké mouky
šťáva z 1/2 citronu
pepř a sůl
olej na smažení 

Propraný a očištěný květák rozdělte na růžičky a uvařte je v osolené vodě do poloměkka a sceďte.
V míse si smíchejte petrželku, olej, sůl, pepř a  citronovou šťávu (nebojte se jí vůbec ve výsledku není v pokrmu cítit). V této směsi obalte uvařený květák

 Z bílků ušlehejte pevný sníh se špetkou soli. Opatrně do něj po lžících vmíchejte hladkou mouku a žloutky. V hebkém těstíčku obalujte květákové růžičky a smažíme na pánvi na oleji do zlatova.


K tomuto pokrmu se hodí šťouchané brambory a zeleninový salát. Já jsem ho podávala s majonézou a rajčatovým salátem. Usmažený květák jsem vylepšila strouhaným parmazánem, který bych příště přidala i do těstíčka. Tento recept mně přesvědčil ustoupit od klasického trojobalu. Květák má skvělou chuť, těstíčko krásně drží a petrželka uvnitř mu dodá šmrnc.
Tak směle do toho ! Dobrou chuť !
….a takhle skvěle se podařilo uvařit podle našeho receptu čtenářce blogu Bistro Sezóna Lence Malovcové !

Komentáře

Okomentovat

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky