Translate

Instagram

Instagram
Bistro Sezóna

Facebook

Facebook
Bistro Sezóna

Naštívenka

Mistral Café / restaurant

Valentinská 11 v samém srdci Prahy 1 ukrývá velmi příjemný restaurant. Navštívila jsem ho na doporučení a nelituji ničeho. Už u vchodu mně zarazila řada lidí čekajících na místo. Byl pátek poledne a mnoho stejně hladových hostů jako já trpělivě stálo ve frontě. Když na Vás dojde řada velmi milá obsluha Vás uvede k prostřenému stolu. Místo prostírání papírový ubrus na něm příbor, ubrousek a vázička s květinkou. Servírka mi nabídla k pití domácí limonádu nebo domácí čaj. Od všeho tři druhy. Vybrala jsem si velmi chutnou mátovou limonádu. Byla jí velká 3 dcl sklenice. Polední menu je napsané na tabuli na zdi (4 hlavní jídla, 3 polévky, salát a dezerty) . Nemohla jsem se rozhodnout a prohlédla si stálé menu a oko mi padlo na fish and chips. Zajímalo mně jak tohle jídlo bude vypadat a chutnat ve chvíli kdy mají kuchaři plné ruce práce s výdejem poledního menu. Interiér restaurace je velmi jednoduchý. Za to se můžete plnět soustředit na jídlo nebo si přečíst noviny a surfovat na netu. Moje objednávka byla na stole do 25 minut ale za to čekání to stálo. Na talíři v misce z pečícího papíru leželi domácí zlatavé a voňavé hranolky, na nich kousky čerstvě opečené ryby a k tomu pepřová majonéza. Bylo to opravdu moc dobré a velmi syté jídlo. Restaurace nabízí i snídaně a dětské menu. Mistral je podle encyklopedie příjemný slabý vítr ze severozápadu. Ano dýchl na mně spíš ten západ tahle restaurace mi připoměla rakouské restaurace pro mladou klientelu. Čistá a vlídná. Najdete zde místo kde se za slušný peníz dobře najíte a obslouží Vás velmi milá obsluha. Když v centru dostanete hlad nebojte se vstoupit . Bistro Sezóna doporučuje !







http://www.mistralcafe.cz

Komentáře

Nejoblíbenější recepty

Archiv blogu

Zobrazit více

Počet zobrazení stránky